Reklamace

 

Základní informace:

  • Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít jako průvodní dopis vzorový formulář, který naleznete níže.
  • Zboží nikdy neodesílejte na dobírku (zásilka nebude převzata)! Po posouzení reklamace Vám případně budou peníze vráceny na bankovní účet či poštovní poukázkou.
  • O fyzickém zaslání reklamace nás můžete informovat na email katsudo@katsudo.cz. Budeme Vás průběžně informovat o stavu reklamace.
  • Reklamace lze uplatnit jen v záruční lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

Postup při reklamaci Vámi zakoupeného zboží:

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte.
  2. Přiložte náš reklamační formulář nebo alespoň průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a Vaši zpětnou adresou, případně i číslo Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz.
  3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Katsudo.cz, Jozef Dzurenda, Závodského 4, 636 00 Brno.

 

 

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Zakoupil jsem zboží a není funkční. Jak ho můžu reklamovat?

Zboží vraťte co nejdříve poštou (s průvodním dopisem) na výše uvedenou adresu. V ideálnim případě nás také kontaktujte na katsudo@katsudo.cz.

 

Již nemám zájem o zakoupené zboží. Můžu ho vrátit bez udání důvodu?

Takové zboží můžete vrátit pouze do 14 dnů od přijetí zásilky. Rozhodným dnem je datum odeslání zásilky. Zboží musí být v původním obalu, bez známek používání, nepoškozené, tak aby mohlo být znovu zahrnuté do nabídky. 

 

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a Vaši zpětnou adresou, případně i číslo Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz.

 

Je potřeba doložit i příslušenství?

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování produktu.

 

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci doložit i hlavní výrobek?

Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme rovněž doložit.

 

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve. Obecná lhůta pro posouzení reklamace činí 10 pracovních dnů. V případě výměny či opravy zboží si nárokujeme dalších 10 pracovních dnů na vyřízení. Lhůta na vyřízení reklamace začíná běžet až ve chvíli převzetí zboží zaměstnance e-shopu.

 

 

Provozovatel webu, Jozef Dzurenda, se sídlem Závodského 1923/4, 636 00 Brno, IČ: 04867416, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím