Přeskočit na obsah
Česko CZK Chevron

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení a výměna zboží

Chápeme, že někdy produkt prostě nesedne. Proto jsme pro vás připravili jednoduché a pohodlné možnosti pro vrácení nebo výměnu zboží. Vyberte si způsob, který vám nejvíce vyhovuje:


1. Zaslání prostřednictvím dopravce (na vaše náklady)

Zboží bezpečně zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář a odešlete jej na naši adresu pomocí dopravce dle vašeho výběru.

Adresa pro vrácení:
FROGMAN sro
Waragod - 3417
tř. 3. května 910
763 02 Zlín - Malenovice

Upozornění: Balík musí být odeslán bez dobírky a doručen přímo na naši adresu .


2. Vrácení přes Zásilkovnu - Reklamační asistent (bezplatně)

V každé objednávce naleznete přiložený návratový štítek. Zboží bezpečně zabalte, přiložte reklamační formulář, nalepte štítek a zaneste balík na kterékoli výdejní místo.

Nemáte štítek?
Nevadí – stačí obsluze sdělit náš e-shop ID: 91139934 . Štítek vytisknou za vás a postarají se o odeslání.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.

🛠️ Reklamační řád

1. Právo kupujícího na reklamaci vadného zboží

Pokud se na zakoupeném zboží vyskytne vada, má kupující právo zboží reklamovat. Reklamaci lze uplatnit osobně nebo poštou. Vedoucí prodejny nebo pověřený pracovník je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží:
FROGMAN sro, Waragod - 3417
tř. 3. května 910, 763 02 Zlín - Malenovice

Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 kalendářních dnů . Kupující nemá nárok na reklamování vad, na které byla poskytnuta sleva ao kterých byl informován.

2. Odpovědnost prodávajícího

Prodávající odpovídá za to, že zboží má požadovanou jakost, množství a hmotnost, je bez vad a v souladu s technickými normami. Odpovídá za vady existující při převzetí a za vady vzniklé během záruční doby. U použitých věcí neodpovídá za vady způsobené běžným opotřebením nebo nesprávným používáním.

3. Místo uplatnění reklamace

Reklamaci uplatňuje kupující při nákupu přes internet v sídle společnosti:

Adresa pro zaslání balíku: FROGMAN sro, Waragod - 3417, tř. 3. května 910, 763 02 Zlín - Malenovice

Kupující je povinen prokázat nákup dokladem o koupi, případně záručním listem. Pokud je prodejna dočasně zavřená, reklamaci lze uplatnit v náhradní prodejně uvedené na vývěsce.

4. Záruční doba

Záruční lhůta je 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Při delší lhůtě obdrží kupující záruční list s podmínkami. Při výměně zboží nebo součástky začne běžet nová záruční lhůta od převzetí.

5. Zrušení objednávky

Objednávku lze zrušit pouze před jejím zaevidováním nebo odesláním . Po zabalení nebo odeslání není možné objednávku zrušit a kupující je povinen ji převzít.

6. Odstranitelné chyby

Za odstranitelné vady se považují vady, jejichž oprava neovlivní vzhled, funkci ani kvalitu zboží. Kupující může požadovat:

  • bezplatné, řádné a včasné odstranění chyby,
  • výměnu vadné součástky nebo dílce,
  • výměnu zboží (pokud ještě nebylo použito).

7. Neodstranitelné chyby

Při neodstranitelných vadách, které znemožňují používání zboží, má kupující právo na výměnu zboží nebo vrácení zaplacené částky (odstoupení od smlouvy).

8. Vyřízení reklamace poskytnutím slevy

V případě neodstranitelných vad, které nebrání používání zboží, může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy . Její výška se určuje podle rozsahu chyb.

9. Neopodstatněný výjezd k reklamaci

Při neoprávněné reklamaci v místě zákazníka má prodávající právo požadovat úhradu nákladů na výjezd. Také má právo:

  • nevracet peníze,
  • neposkytnout výměnu zboží.

10. Odstoupení od smlouvy a výměna zboží

Kupující může od smlouvy odstoupit (zboží vrátit) do 14 dnů od doručení zboží. Výměna zboží je možná do 30 dnů .

Při výměně je třeba zvolit zboží stejné nebo vyšší hodnoty. Rozdíl v ceně bude účtován formou dobírky.


💬 Potřebujete poradit s reklamací?
Kontaktujte náš tým – rádi vám pomůžeme.